כונני מד"א, ראשי 'הצלה' ויו"ר 'חיים לילד' אצל מרן הגר"ש כהן

צבי הדס No Comments on כונני מד"א, ראשי 'הצלה' ויו"ר 'חיים לילד' אצל מרן הגר"ש כהן

סקלר הדגיש כי זכה לשרת רבנים ואדמורים וביניהם את האדמו"ר מלעלוב זצ"ל שנדרש לסגולות המרפא של ים המלח, והיה מתארח במלונית, תוך תחושת ההקלה הגדולה שהיא הסבה לו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

כונני מד"א וראשי ארגון 'צוות הצלה' התברכו אצל נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי חכם שלום כהן על פעילותם.

בביקור המיוחד שערכו ראשי 'צוות הצלה' וכונני מד"א אצל חכם הגר"ש כהן השתתפו יו"ר ארגון צוות הצלה אברהם רייכמן, מרדכי בן הרוש אחראי מתנדבים מד"א מרחב ירושלים וכן מתנדבי הארגון.

בפתח הביקור סקרו ראשי מד"א בפני הגר"ש כהן את פעילותם לאורך ימי השנה ובפרט בעתות החירום כמו זו שבגל הטרור הנוכחי.

ראשי צוות הצלה הציגו בפני הרב את שיתוף הפעולה ההדוק עם מד"א שנעשה בכפוף להנחיות הלכתיות של רבני הארגונים ופסיקתם. כן לובנו סוגיות הלכתיות בסוגית פיקוח נפש בשבת.

נשיא מועצת חכמי התורה שיבח את מד"א ומנכ"ל הארגון רמ"ג אלי בין על שיתוף הפעולה והקשר ההדוק עם רבני הארגון בכל הנוגע לנושא הלכתיים. כמו"כ הביע הגר"ש כהן את התפעלותו מפעילות בית הכנסת הקיים בתחנת מד"א בירושלים ובו מועברים בין היתר שיעורי תורה למתנדבי הארגון.

בסיום המפגש העניק להם הגר"ש כהן את ברכתו וציין "המשיכו לעשות חיל בפעילותכם תוך תקווה שלא יזדקקו לשירותיכם אלא רק בנסיבות משמחות".

גם יו"ר 'חיים לילד' ראובן סקלר ערך ביקור אצל נשיא מועצת החכמים של ש"ס מרן הגאון חכם שלום כהן.

במהלך הפגישה התעניין נשיא מועצת החכמים על תחומי העזרה והסיוע של ארגון 'חיים לילד' אשר מלווה לכל אורך ימות השנה את חולי מחלות הריאה.

הרב ראובן סקלר, יו"ר הארגון סקר בפני מרן הגאון חכם שלום כהן את פעילות הארגון והציג בפניו את המהפכה שחולל הארגון עם הקמת מלונית 'רגעים קסומים' בים המלח.

מלונית 'רגעים קסומים' הוקמה בידי ארגון 'חיים לילד' ומתופעלת על ידה. במלונית מתארחים במשך ימות השנה חולי מחלות הריאה ומונו כמו גם חולי פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס, שהסגולות הבריאותיות של ים המלח, עושות פלאים לבריאותם. המלונית מתאפיינת בחדרים מרווחים לצד מטבחונים אישיים ומאווירה חרדית למהדרין.

יו"ר 'חיים לילד' ראובן סקלר אמר לגר"ש כהן "מאז פתיחת מלונית רגעים קסומים זכו חולים רבים ובני משפחותיהם להתארח בו וליהנות מהיתרונות הרבים של ים המלח מבלי להתפשר על ההלכה היהודית, כאשר עד הקמת המלונית לא היה פתרון לאדם השומר תורה ומצוות".

סקלר אף הדגיש כי זכה לשרת רבנים ואדמורים וביניהם את האדמו"ר מלעלוב זצ"ל שנדרש לסגולות המרפא של ים המלח, והיה מתארח במלונית, תוך תחושת ההקלה הגדולה שהיא הסבה לו.

מרן הגאון חכם שלום כהן עודד את הפעילות, וציין כי אף הוא חש בתחושת הקלה לאחר שהות בים המלח ובירך את הארגון ואת העומד בראשו, בברכות חמות ולבביות ובהצלחה מרובה "שתזכו להיות שליחים להביא מזור לחולי ישראל" אמר.

 

 

 

 

 



0 תגובות